Kalendář akcí

26 27 28 29 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
Svépomocná skupina pro neformální pečující
14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
Drobečková navigace

Úvod > Turistika > Turistika v okolí

Turistika v okolí

Kamenný kříž ve Vižňově

Typ

Tento krásně zdobený kamenný kříž potkáme v horní části Vižňova vedle silnice. Okolo prochází žlutě značená turistická trasa do sedla Pod Homolí v Javořích horách.

Kříž u kostela ve Vižňově

Typ

Tento německý kříž najdeme před vstupem na hřbitov u kostela sv. Anny ve Vižňově. Kříž byl v nedávné době velice citlivě restaurován.

Turistické rozcestí Vižňov

Typ

Rozcestí najdeme v centru Vižňova pod kostelem. Prochází tudy modrá značka z Meziměstí na Ruprechtický Špičák a dále po hřebenu Javořích hor do Janoviček a přes Třípanský kámen a Rožmitál do Broumova…

Turistické rozcestí Ostrovy

Typ

Turistické rozcestí leží na břehu řeky Metuje, na okraji chatové osady. Prochází tudy žlutě značená trasa z Náchoda, Skalky a Bražce do Pekla, přes vyhlídku Koníček do Přibyslavi a Nového Města nad…

turistické rozcestí - U Devíti křížů

Typ

Turistický rozcestník, který se nachází mezi Červeným Kostelcem a Rtyní v Podkrkonoší v místě zvaném U Devíti křížů, ukazuje turistům cestu do dvou směrů. Po značce červené ve směru Podhradí,…

Turistické rozcestí u Velichovského rybníka

Typ

Turistické rozcestí u Velichovského rybníka (v mapě označeného též jako Petirův rybník) je křižovatkou zelené a žluté turistické značky. Žluté značení vedoucí od Velichovek k Dubenci najdete v…

Kaplička u Bezděkova

Typ

Tato kaplička má poněkud nejasný původ. Určité náznaky vzbuzují domněnky, že pochází z válečných let 1740 – 1763, zároveň však existuje zápis, že „V roce 1837 postavená jest na pěšině cestě vedoucí…

Kamenná slunce v lomu Na Mýtě

Typ

Pojedete-li z Hronova do Náchoda autem, přijedete na křižovatku Na Mýtě. Hlavní silnice pokračuje vlevo podél železniční trati, vpravo odbočuje silnice do Nízké Srbské a Machova a rovně do kopce vede…

Kostel sv. Prokopa v Bezděkově nad Metují

Typ

Tento zdaleka viditelný Kostel sv. Prokopa leží na horním konci Bezděkova nad Metují na okraji obce. Kostel patří do tzv. Broumovské skupiny kostelů. Byl postaven v letech 1724 – 1727 pro břevnovsko…

Pomník v Bezděkově nad Metují

Typ

Ve středu obce Bezděkov nad Metují potkáme u silnice tento pomník. Je věnovaný obětem 1. světové války.